Dijous 18.20 a 18.40 h
28 de setembre de 2023
Espai: 4.1 Aula (4a planta)
Les teràpies avançades s'han convertit en una opció per tractar pacients en el que han fallat les línies anteriors de tractament. La immunoteràpia (IT), per exemple, ha suposat un canvi de paradigma en el tractament del càncer. De fet, l'aparició del bloqueig del punt de control immunitari (ICB) els darrers anys ha alterat les pautes de tractament de molts tipus de càncer. El nombre dels anticossos monoclonals aprovats per la FDA va en augment, però malauradament no donen resposta a tots els pacients i cal anar diversificant tractaments i investigant en aquesta línia. A causa del seu potencial, el nombre de teràpies cel·lulars i gèniques (CGT) llançades a nivell mundial ha augmentat constantment durant les darreres dues dècades, per això VHIO dedica un programa i tot el seu esforç a l’avenç d’aquestes teràpies
A càrrec de Silvia Martin Lluesma i l’ACCC
Preu: Gratuït
Tallers per adults (hivern 2024)
La data d'inici per fer les inscripcions als tallers per adults és el 8 de gener a partir de les 10 h, de manera presencial o bé en línia. L'horari d'inscripcions presencials és de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20 h.
Tallers infantils i familiars (hivern 2024)
La data d'inici per fer les inscripcions als tallers infantils i familiars és el 18 de desembre, a partir de les 9 h, i només en línia.
Suplement de material
Recorda que alguns tallers tenen un suplement que hauràs de pagar en efectiu el primer dia de classe.
Tarifes reduïdes
Per informar-te de la reducció de preus consulta les condicions al punt d'informació del Centre Cívic de 10 a 14 i de 16 a 20 h. Per beneficiar-te de reduccions de tarifes caldrà que presentis la documentació necessària en cada cas i facis la inscripció presencialment al centre.
Infància i famílies
Les inscripcions per l'Espai Familiar La Saleta i el Casal Infantil es faran a partir del 8 de gener, telemàticament, enviant un correu, pel Casal Infantil a: infantil@vilaurania.net i per La Saleta a: zerotres@vilaurania.net.
Espectacles
Cal reservar entrada per cada persona que assisteixi podent fer fins a 2 reserves per nom (o 4 en espectacles familiars). L'obertura de portes es farà 15 minuts abans de l'inici. Per respecte als artistes, un cop començat l'espectacle no es podrà entrar a la sala i per tant la reserva quedarà anul·lada. No es permet menjar, beure ni l’ús de telèfons mòbils dins de la sala.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
TRANSIT PROJECTES S.L. (B59489351) | Av. Fabregada, 22 planta 3. 08907 L'Hospitalet de Llobretat
info@transit.es
Centre Cívic
CENTRE CIVIC VIL·LA URÀNIA
c/ Saragossa, 29
08006 Barcelona
93 706 12 95
inscripcions@vilaurania.net